Monday, November 17, 2008

We were all yellow

Dlouho jsme otáleli s kupováním lístků a nebylo moc jasné, kdo vlastně pojede. Já jsem svůj ukořistil na poslední chvíli - ve čtvrtek dopoledne. Byl to patrně poslední lístek za 50 dolarů. A večer jsem už frčel s Fernandem a Willem směr Kansas City.

Předskokani celkem průměr. A první půlka koncertu mě taky nějak ne a ne chytnout. Clocks a podobné hity jsou fajn, ale přijel jsem přece s naposlouchným novým albem. A pak to přišlo! Viva la Vida a už to jelo...

Po dalších 2 písničkých se kapela přesunula z pódia do zadní části arény (tedy blíž k nám), odkud zahrála 2 novinky, lehce upravené do country stylu, čímž si vysloužila bouřlivý potlesk amerického publika.

Pokračování na pódiu bylo více než bezva, podávalo se menu v podobě Lost a Death and All His Friends. Při skladbě Lovers in Japan se spustil „déšť“ papírových motýlků, avšak nejdojemnější byla bezesporu skladba Yellow, kdy byla celá hala nasvícená žlutými světly a mi spívali s nimi „you were all...“

Hráli celkem 2 hodiny a byli bezva. A kdo že vlastně? Zadejte do YouTube Viva la Vida :-)

5 comments:

Zuzka said...

Otázka naprosto zbytečná, neboť kdo by neznal Coldplay:)
Wau!To muselo bejt fakt suprový, dodej fotečky na FB;)

P.S.: Papíroví motýlci jsou taky v clipu Lovers In Japan spolu s Teslou, což je stylový :D

Unknown said...

Viva la Vida je určitě pecka, ale kam se hrabe na Violet Hill, kde je refrén jen pár povedených řachanců do bicích... ach my rokeři :-)))

Jan Kropik said...

Violet Hill je určitě super, ale přesto u mě stále vede Death and All His Friends... jak se to tam v půlce rozjede, to nemá chybu. Btw. Violet Hill koncert začínal a skladba Death... se zase hrála jako předposlední:-)

Unknown said...

To je hezký, Honziku, že ste byli celý žlutý - v listopadu. Ale jakou barvu máš teďkonc? Netvrď nám všem - čtenářům tvého blogu - že jsi alespoň trošku nezhnědnul, nebo tak něco:-)

Jan Kropik said...

2 Ondra: Teď aktuálně je to hodně tmavá šedá - končí semestr a tento předvánoční týden mě čekají zkoušky a prezentace. Ale před 2 týdny, během našich cest po západu, to byla červená - barva skal při západech a východech slunce. Napíšu o tom brzy, ještě jsem se k tomu nedostal...