Tuesday, September 2, 2008

1+1=3

Tato formulka je pro mě ústředním tématem uplynulého týdne. A obávám se, že ne jen uplynulého.

Možná jen otázka filozofická. Kdo ví? Matematik by také možná dokázal odpovědět, patrně zavedením vhodné číselné soustavy. Jenže kdepak architekti. Našim úkolem očividně je zkombinovat 2 objekty či funkce tak, abychom dostali víc. Aneb „how to add a value?“

Taky jste měli pocit, že zvládnete všechno? Já ho bohužel při zapisování ateliéru tak trochu měl. Proto jsem si zapsal ateliér 5., tedy nejvyššího ročníku. A byla to zatím největší chyba, jakou jsem tady udělal.

Lidi toho tady možná neumí o moc víc, než já. Ale mají za sebou daleko víc ateliérových projektů. A daleko víc nápadů. A na čem získávají nejvíc, je schopnost vysvětlit a obhájit svoje nápady. Zkrátka, budu se muset hodně, hodně učit. Snad mi učitel pomůže to nějak zvládnout. A vlastně, přeřadit do jiného ateliéru mě snad můžou vždycky. Tak proč se trápit?!

3 comments:

Unknown said...

Norove te vzali na vino, tak proc se branit dalsim presunum, hej? A taky bys mohl nekdy pospat nejakou tu party...:o)
PS: Don't give up, it's just Emérika!

Jan Kropik said...

Jo, to by chtelo... Ale tu posledni nemuzu, to by me pak zbytek ceske skupiny kamenoval:(

Honza Baloun said...

Vsechny popisy party podlehaji prisne cenzure:-))))