Tuesday, September 2, 2008

Stěhování národů

Za poslední týden se toho událo hrozně moc. Tolik, že jsem to ani nestíhal sepisovat. Tak zkusím zavzpomínat...


V sobotu začalo stěhování na koleje. Mě nevyjímaje. Přiznám se, od pokoje na americké koleji jsem čekal víc. Není to Strahov, ale pokoj je malý, nemá předsíň, ani vlastní koupelnu. Za tu bych si musel připlatit. Ale aspoň něco vyšlo - mám amerického spolubydlícího! Jmenuje se David a jeho jedinou objektivní vadou je, že zbožňuje svůj X-BOX 360. Jak se však během týdne ukázalo, hraní video her je patrně jedinou zábavou americké mládeže.


Co mě ještě překvapilo? To, kolik si toho lidi na kolej přivezli. Vážně mi není jasné, jak všechny ty věci mohli do pokoje naskládat.

S tímto sobotním stěhováním celý kampus kompletně změnil tvář – všechno ožilo, prázdné chodníky se proměnily v živé dopravní tepny, všude jsou studenti. V neděli ještě přibývá pár lidí a v pondělí začíná škola.

Svůj chybějící předmět – Management Concepts – si zapisuju v kanceláři fakulty managementu v 8:30 a rovnou mažu na první přednášku z tohoto předmětu. Pak přichází teorie urbanismu, stavby měst a ochrany památek. Hurá na oběd a pak na odpolední ateliér. Tam došlo k menším nesrovnalostem, učitel mi hned po příchodu oznámil, že je nás v této skupině a moc a šoupli mě jinam... Takže se stěhuju do skupiny norského profesora Norheima a snažím se asimilovat. Lidi tam jsou hodně příjemní a hned po skončení výuky mě zvou k sobě domů na víno.

Čas plyne rychle. V úterý jdeme do bazénu. A v pátek do sportovního centra. Začíná víkend, který je ve znamení party. A amerického fotbalu...

No comments: