Saturday, August 30, 2008

Purple Pig

Dnešek celkem nuda, nic mě neba. Přednášky v International Student Centru nestojí za nic. K obědu beru výdobytek čínské civilizace. Ani nemám moc hlad, zbytek jídla nabízím spolusedícím a přemisťuji se k počítačům.

Konečně se dostávám k tomu, co jsem všem opakovaně sliboval. Nahrávám první fotky na Facebook a zakládám tenhle Blog. Do toho se mi na Facebooku ozývá Milli, takže střídavě taguju lidi na fotkách a komunikuji s rodnou vlastí...

Píšu, píšu... party u Gošti prý byla super... sám nemůžu uvěřit, jak mi tenhle krátký chat zlepšuje náladu! V rychlosti se loučím a pln energie utíkám na odpolední program.

Znovu se ukazuje, že v Americe nemusíte nic vědět, stačí jen otevřít pusu... takže místo obcházení velkého zahradnictví procházíme skrz skleníky:) Pak sedáme do auta a jedeme do místní vyhlášené barové čtvrti Aggiville.

Honza parkuje, vysedáme a otevíráme dveře nejbližšího baru. Vítejte v Purple Pig...

Večer nás čeká večeře s ostatními (international) studenty. Proslovu místních důležitých osob se nelze vyhnout, trávíme poslední sousta a v 8 večer je vše za námi. K naší skupince se přidávají další internationals, a za chvíli jsme znovu v Purple Pig.

Celkem příjemná party. Dnešek stál za to. Moje ranní chmury se během dne postupně rozplynuly, nálada postupně stoupala, abych si pak pořádně užil večer. Tak to mám nejradši.

No comments: